Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Γεια και χαρα σας

Φίλε Χρήστο το 'ουφ' σου με βρίσκει συμπάσχουσα και σύμφωνη..
Προσπαθεί αγαπητοί μου φίλοι ο κόσμος.. Προσπαθούμε κάθε ώρα και στιγμή. Να ξεφύγουμε, να αποδράσουμε, να αισθανθούμε βρε αδερφέ ανώτεροι. Εγώ έβαλα κάτω την ανία! Εγώ έφτυσα το γκόμενο, εγώ κάνω παιχνίδι! Το ψώνιο και η ανασφάλεια σε όλο τους το μεγαλείο.
Θα μου πεις οξύμωρο το σχήμα.. αλλά μήπως τελικά τα άκρα δεν απέχουν και τόσο όσο φανταζόμαστε;
Ο φίλος έχει δίκιο. Ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης ενός προβλήματος, οποιουδήποτε προβλήματος, είναι η μόρφωση, η γνώση, η ενημέρωση, η πληρότητα που συνεπάγονται στην ανθρώπινη νόηση είναι μοναδική και αναντικατάστατη.
Ας ενημερωνόμαστε λοιπόν, ας διαβάζουμε, ας ακούμε, ας αφουγκραζόμαστε..
Δεν ζούμε σε εύκολες συνθήκες. Οι καταστάσεις είναι ύπουλες και τα γεγονότα υπόγεια, παντού παρασκήνια. Απόδειξη αυτών είναι η τρομερή απήχηση που έχει οποιοσδήποτε παρουσιάζεται με στοιχεία ειλικρινή, λογικά, δίκαια.
Από παραδείγματα η επικαιρότητα βρίθει.
Δεν είναι τυχαίο ότι το εμπόριο ελπίδας στις μέρες μας ανθεί.
Χρέος μας να επικοινωνούμε, να μεταδίδουμε στον υπόλοιπο κόσμο τις σκέψεις μας, τις ιδέες μας. Είναι απίστευτο το πόσα κίνητρα δίνονται. Ας το συνειδητοποιήσουμε, ας μην διστάζουμε.
Πρώτα με συνείδηση, επίγνωση και μετά με σεβασμό ας ανοίξουμε και ας ανοιχτούμε.
Χάρηκα που έγινα μέλος σε αυτή τη διαδικτυακή παρέα και ευχαριστώ τα μέλη της για την φιλοξενία.

1 σχόλιο:

  1. Καλωσόρισες και καλή και δημιουργική διαμονή :Ρ. Έχω κάνει κάποιες απαραίτητες διορθώσεις στο κείμενό σου όπως θα παρατήρησες (δεν άλλαξα τίποτα από το αρχικό, απλά έβαλα κεφαλαία μετά τις τελείες και διορθωσα ενα ορθογραφικό, ελπίζω να μη σε πειράζει).
    Ευχαριστώ για την υποστήριξη και όπως φαντάζεσαι με βρίσκεις απόλυτα σύμφονο σε όλα τα επιχειρήματά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή